سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی محصولات با کیفیت دستگاه دیاگ

عیب های قابل بررسی با دستگاه دیاگ 

دو نوع دستگاه دیاگ داریم ولی نوع اول یعنی اسکنر آن دارای قدرت بالاتر بوده و از همه نظر کاربردی تر است. در واقع اسکنرها دستگاهی مختص دیاگ می باشد و در حافظه آن انواع و اقسام کدهای مختلف ثبت شده است و برای هر یک توضیحات متعددی را ذکر کرده است و یک تعمیرکار به راحتی می تواند از آن برای رفع عیب استفاده نماید.تست سنسور دمای هوا دمای هوا -تست سنسور فشار هوای منیفولد-تست سنسور دمای آب -تست سنسور دریچه گاز -تست سنسور دورموتور -تست سنسور سرعت خودرو-تست سنسور ناک-تست سنسور اکسیژن -شناسایی خودکار انواع ایسیو -تست عملگرهای انژکتور ،استپر موتور کیل دوبل ،شیر برقی کنیستر ،گرم کن دریچه گاز ،لامپ چراغ چک،ABS، ایموبلایزر -امکان دانلود کلیه ایسیوهای موجود در ایران خودو ،ریمپ وتیونینگ وافزایش شتاب 

مشخصات فنی دستگاه دیاگ

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع دستگاه دستکاری کردن کدها و یا پاک کردن آن توسط مکانیک می باشد که می تواند هرگونه اقدامی را خود ثبت و تغییر دهد. اکثر برندهای محبوب ساخت دستگاه دیاگ می توانند عیب ذکر شده در قسمت های مختلف خودرو را شناسایی و تشخیص دهند و این موارد شامل:تشخیص هرگونه مشکل در  قسمت های برقی خودرو و  سنسورهای حساس نظیر سنسور ABS، اکسیژن و کاتالیزور.صفحه نمایشگر: 128x64 LCD پیکسل ،دمای کارکرد: صفر تا 50 درجه سانتیگراد،محدوده کارکرد ولتاژ: 8 تا 18 ولتاژ.بعاد: 4/3 × 13 × 23/5.وزن: 580 گرم.اگر خودرو لوکس و از نوع اتومات باشد می تواند خطای حاصل از میزان روغن گیربکس و هر گونه عیب را تشخیص دهد و شناسایی کند. در واقع هر چقدر خودرو آپشن های مختلفی داشته باشد، کدهای حاصل از آن در دستگاه دیاگ بیشتر بوده و هر چقدر خودرو ارزان تر باشد کد حاصل از آن کمتر خواهد بود.

قابلیت های دستگاه

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، دستگاه دیاگ یک کاربرد ویژه نیز دارد که آن هم میزان کارکرد کیلومتر خودرو می باشد. بسیاری از فروشندگان خودرو دست دوم سعی می کنند میزان کارکرد کیلومتر خودرو را عوض کنند و آن را کم کارکرد جلوه دهند که با استفاده از دستگاه دیاگ می توانید به طور دقیق میزان کارکرد را ببینید.- تشخیص خطا و نمایش عیوب خودرو- امکان تست عملگرهای خودرو- نمایـش کلیـه پارامتـرهای خودرو-امکان تسـت خـودرو در حـال حرکت- نمایـش کـد شـناسـایی کامپیـوتر خـودرو-تعریف ریموت برای خودرو های مجهز به سیستم مالتی پلکس-امکان پاک کردن خطاهای موجود در حافظه خودرو-  امکان اتصال به کامپیوتر-امکـان تعریـف و تعویـض BSI , CPH و ECU موتور- قابلیت تعریف سوئیچ پراید ، پژو 206 ، زانتیا ، ریو ، پژو 405 و ...   قابلیت عیب یابی سیستم انژکتوری خودروهای خارجی (تویوتا، هیوندای، کیا و ...)-           - عدم نیاز به برق شهر یا باطری (تغذیه از طریق سوکت OBD )- بالاترین سرعت در اتصال به( ECU کمتر از 5/0 ثانیه )-  ارائه سی دی برنامه جهت نصب و ارتباط با کامپیوتر.

نکات کلیدی دستگاه دیاگ

ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که این موضوع را بدانید که تجزیه و تحلیل هر کد نیازمند یه متخصص حرفه ای می باشد. یعنی شما می توانید با استفاده از دستگاه دیاگ عیب هر قطعه را متوجه شوید ولی علت خرابی آن را ندانید. زیرا گاهی اوقات پیش می آید که کد های حاصله یکی هستند ولی علت ها گوناگون می باشد. - تائیدیه از شرکتهای ایران خودرو ، سایپا و زامیاد- مورد استفاده در خط تولید شرکتهای خودرو سازی داخلی- دارای کد ضد سرقت جهت امنیت دستگاه-قابلیـت پیکربنـدی دسـتی و اتوماتیـک BSI-نمایش اطلاعات به دو زبان فارسی و انگلیـسی- امکان ارتقاء سیستم جهت خودروهای جدید-  تنظیـم برخی از پـارامتـرهای خودرو-  سهولت در فراگیری-  قابلیت دانلود ECU.نکته دوم هم توجه به این مورد می باشد که برخی از خودروها قابلیت دیاگ زدن ندارد و برای برطرف کردن عیب خودرو باید به دنبال متخصص حرفه ای و با تجربه باشید که خودرو شما را تعمیر و عیب یابی کند.عملیاتی که می توان با دستگاه دیاگ خودرو انجام داد :1. نمایش و خواندن کد خطا-2. نمایش اطلاعات لحظه ای-3. برنامه ریزی و کانفیگ-4. راه اندازی عملگرها-5. پاک کردن کد خطا. پشتیبانی خودروها: سایپا (پراید - زانتیا - تیبا - ریو- تندر90)- ایران خودرو (پژو 405 - پژو 206 - سمند - پژو پارس - پژو آردی - پژو روآ - تندر90 – سوزوکی- رانا)- پارس خودرو- زامیاد-  انواع خودروهای خارجی (هیوندایی - کیاموتور - تویوتا - مزدا - نیسان - دوو و ...)